Meer klantbewustzijn voor betere telefonische bereikbaarheid gemeente

11 oktober 2021 om 09:44 Overig Eigen foto
Afbeelding

HAARLEMMERMEER Geen sprake van ‘in gesprek’ zijn of ‘geen gehoor’ en een ruim voldoende bereikbaarheid van een aantal directe nummers voor inwoners, ondernemers en professionals. Toch beoordeelt onderzoeksbureau Telan de telefonische bereikbaarheid van de gemeentelijke organisatie als onvoldoende. Het moet beter, en daar wordt aan gewerkt, onder andere via het creëren van een beter klantbewustzijn.

In 2020 kreeg de gemeentelijke organisatie meer dan 130.000 telefoontjes. Medewerkers van het klantcontactcenter hebben 72 procent daarvan beantwoord en verbonden 15 procent door. In 13 procent was er een uitgesteld klantcontact, bijvoorbeeld dat de klant zelf terugbelt of een terugbelverzoek doet. 

PREMIUM
Afbeelding
Mensen 4 dec, 09:00 In De Herbergier is wonen en leven als thuis
PREMIUM
Afbeelding
Politiek 4 dec, 09:00 Stemmen uit raad gaan op om opkoopbescherming af te zwakken
PREMIUM
Afbeelding
Overig 3 dec, 09:00 Plan voor opvang van vluchtelingen verwart gemeenteraad; waar gaat de ‘bonus’ van 2500 euro naartoe?
PREMIUM
Afbeelding
Overig 2 dec, 10:07 Levensboom om stil te staan bij slachtoffers corona
PREMIUM
Afbeelding
Overig 1 dec, 11:30 Ook Haarlemmermeer stelt hoge eisen aan duurzaamheid catering
PREMIUM
Afbeelding
Overig 30 nov, 11:00 Mysteryland draait vanaf 2023 op vaste groene stroom van de buurman

Mis niks, lees alles van de gemeente Haarlemmermeer!


Blijf op de hoogte van alles wat er speelt in de gemeente Haarlemmermeer met HCnieuws.nl. Onze redactie plaatst elke dag nieuwe artikelen en exclusieve verhalen online. Als abonnee van HCnieuws.nl lees je die allemaal. Schrijf je in, dan lees jij ook al het nieuws over de 31 kernen die Haarlemmermeer telt.