Jennifer Delano (voorgrond) en Sharon van Sprang: Elke ondernemer kan in principe succesvol media-aandacht aantrekken.
Jennifer Delano (voorgrond) en Sharon van Sprang: Elke ondernemer kan in principe succesvol media-aandacht aantrekken. Pr

Jennifer Delano en Sharon van Sprang leren ondernemer media-aandacht te trekken

30 juli 2020 om 16:22 Zakelijk

HOOFDDORP Jennifer Delano en Sharon van Sprang gaan 27 augustus in Hoofddorp ondernemers bijpraten over growth hacking en PR.

Growth hacking is datagedreven marketing. Hoe dat precies werkt gaan de twee uitleggen met behulp van korte experimenten. De workshop is gericht op ondernemers en bedrijven.

Strategisch PR-specialist Jennifer Delano spreekt tijdens deze masterclass over free publicity over de belangrijkste lessen uit haar 15 jaar ervaring in de PR-business. Delano over de samenwerking met van Sharon van Sprang: “De keuze was snel gemaakt. We helpen dezelfde doelgroep van marktleiders en ze is hiervoor de beste growth hacker van Nederland.”

“Elke ondernemer kan in principe succesvol media-aandacht aantrekken”, vindt Delano. “Ontdekken hoe de concurrent dit succesvol doet, is een hele simpele manier om PR-lessen te leren en zelf free publicity te genereren.”

Growth hacker Sharon van Sprang neemt de ambitieuze ondernemers mee in de belangrijkste 10 growth hacking tricks. Ze zal zich richten op het genereren van meer B2B-leads voor de deelnemers. De masterclass wordt afgesloten met een uitgebreide Q&A en een lunch.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie