Persoonlijke aandacht
Persoonlijke aandacht Huisarstenschiphol eo

Techniek en persoonlijke aandacht in de zorg.

28 augustus 2018 om 11:43 lokaal Deel je nieuws

Dat gaat toch niet samen? Toch zien we vooral in de zorgsector dat technologie een geprezen aanvulling is en juist wordt ingezet om persoonlijke aandacht te bevorderen. Technische hulpmiddelen en de steeds meer digitaal bekwame burger, creëert ruimte voor zorgverleners om met kwalitatieve zorg bezig te zijn. Vanuit deze visie is er in Badhoevedorp een nieuwe huisartsenpraktijk gestart; Huisartsen Schiphol en omstreken.

De moderne praktijk maakt gebruik van de nodige technische ondersteuning, zoals een patiëntenportaal met gekoppelde app. De app maakt het mogelijk dat u als patiënt zelf eenvoudig afspraken kunt inplannen en dus veel meer controle heeft over uw eigen agenda. Ook dient het als communicatiemiddel tussen patiënt en huisarts. Snel even tussendoor een vraag stellen aan de arts, zonder dat u daarvoor naar de huisartsenpraktijk hoeft te komen. Dat is dan toch best wel gemakkelijk. De arts heeft minder administratie te verwerken en houdt zo meer ruimte in de agenda voor patiënten die een persoonlijk bezoek nodig hebben.

Maar de praktijk gaat nog een stapje verder in de service. Wenst u een doktersbezoek, maar bent u niet in de gelegenheid om langs te komen? Dan plant u net zo gemakkelijk via de app een e-consult in, zelfs vanaf uw vakantiebestemming! Uw huisarts altijd binnen handbereik. Dat geeft toch een prettig gevoel. Uiteraard kunt u ook gewoon even bellen.

Huisartsen Schiphol en omstreken heeft ruimte voor nieuwe patiënten. Wilt u eerst even kennismaken? Dat begrijpen we heel goed. Kom langs of bel voor een vrijblijvend  kennismakingsgesprek. U bent van harte welkom!

Huisartsen Schiphol e.o. |  Huisartsenschiphol.nl   |  020- 70 54 500

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie