Topshelf logisch vervolg

25 oktober 2007 om 00:00 Nieuws

In 1995 gaf Inge van Kemenade met Sports World het antwoord op de nieuwe wensen van de consument. In 12 jaar is deze nieuwe formule uitgegroeid tot één van de grootste spelers op de Nederlandse sportretail markt. De vernieuwende Megastores met een prachtige brasserie, volwaardige kinderspeelruimte, videogames en het meest volledige assortiment in Nederland bleken een schot in de roos. De eerste vestiging werd geopend in Leerdam. Al snel volgden winkels in Beuningen en Rotterdam en onlangs in Cruquius dat met 6.500 vierkante meter het nieuwste paradepaardje werd.

op succes Sports World Alle filialen van Sports World Megastores worden zaterdag 27 oktober op feestelijke wijze omgedoopt in Topshelf Megastores. Getooid met een nieuw en flitsend logo en in nieuwe kleuren blijft Topshelf de merken en de consument op de voet volgen.

De belevingswereld van de hedendaagse sportconsument bleef zich echter doorontwikkelen. Sportsworld is de consument op de voet gevolgd. De Sports World filialen bleven groeien en de collectie werd steeds aangevuld met de nieuwste artikelen en trends, vertelt algemeen directeur Inge van Kemenade. “Steeds meer topmerken vonden een plek binnen Sports World. Allemaal gericht op de sportieve consument en zijn vrije tijd. Met Topshelf als nieuwe naam brengen we deze ontwikkeling in beeld. Weer helemaal van deze tijd, perfect passend bij de huidige collectie. Topshelf is gericht op de toekomst en is klaar om nog méér topmerken en consumenten een plek te geven.”

Met inmiddels vier filialen beschikt Topshelf over bijna 25.000 m2 winkelruimte. Met ruim 250 medewerkers wordt elke dag hard gewerkt aan de formule en trends. Topmerken als Tommy Hilfiger, Gant, La Martina, Guess, Escada sport, Guess Jeans, Björn Borg, L’Argentina, DKNY, O’Neill, Mexx, Esprit en Marlies Dekkers voelen zich er uitstekend thuis, naast de traditionele sport- en outdoormerken. Voor alle sporters van Nederland heeft Topshelf nog steeds het meest uitgebreide aanbod in alle sporten.

De winkels worden permanent aangepast aan de laatste collecties en altijd zijn er speciale aanbiedingen en acties die het winkelen bij Topshelf tot een bijzondere gelegenheid maken. Consumenten blijven gemiddeld 2 tot 3 uur in de winkels. Dat is een groot compliment en een grote verantwoordelijkheid. Het hele gezin moet zich thuis voelen. De brasserie en de kinderspeelruimte blijven belangrijke speerpunten in het concept.

In oktober 2008 krijgt het succes van Topshelf Megastores een nieuw vervolg. In Leidsche Rijn (Utrecht) opent Topshelf op een prachtige zichtlocatie langs de A2 het nieuwste filiaal. De uitdaging wordt om ook in deze regio weer de leidende plek in te nemen. Met de nieuwe naam, de nieuwe uitstraling, maar met de vertrouwde filosofie vertrouwen Inge van Kemenade en haar team er op dat dit met Topshelf zal gaan lukken. Van Kemenade: “Topshelf is en blijft een unieke formule binnen de Nederlandse mode, sport en vrijetijdswereld. Het zal echt niet bij vijf filialen blijven.”

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie