Organisatoren van evenementen steunen citymarketing

15 november 2007 om 00:00 Nieuws
HOOFDDORP - De gemeente heeft vorige week vrijdag in het Polderhuis met zeven organisatoren van evenementen een intentieverklaring getekend over citymarketing. In de overeenkomst zeggen de verenigingen, bedrijven en stichtingen toe dat ze de komende vijf jaar evenementen blijven organiseren in Haarlemmermeer. Ze krijgen daar ook geld voor. Het gaat daarbij onder meer om het Concours Hippique, Mystery Land, MeerJazz en Meerlive Namens de gemeente zetten burgemeester Theo Weterings en de wethouder voor citymarketing, Arthur van Dijk, hun handtekening. De zeven organisaties die met de gemeente gaan samenwerken zijn de Stichting Haarlemmermeer Marathon, Stichting Vooruit, Stichting Meerlive & Het Poldergilde, de Meerboeren Vereniging Haarlemmermeer, organisatiebureau ID&T, Stichting MeerJazz en de Junior Chamber International de Meerlanden. Citymarketing is inmiddels een gevleugeld begrip in de gemeente. Het wordt ingezet om Haarlemmermeer beter op de kaart te zetten. De gemeenteraad is er tot dusverre nog wat huiverig over. Komende week is er een workshop om de plannen wat concreter te maken.
Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie