VIP-kaarten voor winnaars prijsvraag rond Mannetje

14 augustus 2008 om 00:00 Nieuws

De prijzen werden overhandigd door de vertegenwoordigers van die evenementen, Martin Langeveld van MeerLive, Philip Wenneker van Haarlemmermeer Culinair en Bas van der End van Mystery Land. De prijswinnaars waren de inwoonsters Marjan Griekspoor en Masja van der Wilden uit Hoofddorp en de ondernemers mevrouw I. Verheul en W. Beishuizen.

Vertegenwoordigers van aanstaande evenementen reiken prijzen uit HOOFDDORP - In het raadhuis in Hoofddorp zijn afgelopen maandagmiddag tijdens een feestelijke bijeenkomst de prijzen uitgereikt van de prijsvraag ‘Wat staat er op deze foto’. De gelukkige winnaars krijgen ieder twee VIP-kaarten voor een evenement naar keuze.

De wethouder voor citymarketing, Arthur van Dijk, zette de prijswinnaars uiteraard nog eens extra in het zonnetje door hen van een fraaie bos bloemen te voorzien. Uit een vorige ronde van de prijsvraag kregen ook Marieke Droogh-den Ouden (toevallig ook jarig maandag) en Stéphanie Paschedag deze middag nog hun prijs uitgereikt. Na afloop was er een hapje en een drankje

De wethouder ging kort tevoren in zijn toespraak nader in op de vraag waar je bij het zien Het Mannetje van Hoofddorp nou eigenlijk aan moet denken. Volgens Arthur van Dijk zien sommige mensen er een middeleeuws figuur in en anderen juist een polderman die na een dag zware arbeid ingezakt naar huis sjokt. De vraag van wethouder Van Dijk was passend, want de ondernemers die aan de prijsvraag meededen, moesten hun fantasie op het Mannetje loslaten. De anderen moesten aan de hand van een gemanipuleerde foto van het Mannetje raden wat er op de foto te zien was.

De belangstelling was enorm. Er waren ruim 450 inzendingen. Iedere winnaar kon zelf kiezen uit VIP-kaarten voor MeerLive, Haarlemmermeer Culinair of Mystery Land.

De prijsvraag was één van de acties van ‘Wat betekent Haarlemmermeer voor u?’ en maakte deel uit van het voorgenomen citymarketingbeleid in Haarlemmermeer. Volgens wethouder Van Dijk gaat citymarketing het hele jaar door, ook in de zomermaanden.

De gemeente houdt dit jaar voor zowel haar inwoners als ondernemers tal van activiteiten om uiteindelijk eind dit jaar tot een zo breed mogelijk gedragen beleid voor citymarketing te komen. De gemeenteraad gaat dat beleid vaststellen.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie