Hulst na restyling iets netter en een personal touch
9 september 2010 om 00:00 AlgemeenWie zaterdagmorgen 4 september binnenliep bij Hulst Business & Casuals kon genieten van een bijzonder koffie-uurtje. Even na 10 uur verschenen twee barista’s op een antieke piaggio-scooter, met in de bagagebak een koffiezetmachine waarmee ze voor de meest fantasierijke kopjes koffie zorgden. Een cappuccino met een leuk figuurtje in het schuim? Prima. Een espressootje dat behalve geproefd, ook gezien mag worden? Geen probleem. En vanzelfsprekend was het Koffie mét, Patisserie Vermeer uit Lisse zorgde voor een overheerlijke zoete versnapering.
“We zijn weer open en dat willen we vieren”, vertelt Michiel Hulst. “De laatste week van augustus moesten onze deuren vanwege een interne restyling dicht blijven. Dat kon niet anders, want tussen de verbouwingsactiviteiten door kun je je klanten niet comfortabel ontvangen. Begin deze week waren we zover dat we onze nieuwe collectie een plaatsje konden geven. Vanaf vandaag zijn we weer helemaal ‘in business’.”
Hulst doet dat, net als de aansluitende winkels, met een nieuwe gevel die qua kleur mooi aansluit bij de nieuwe Markthof. De winkel heeft een compleet nieuwe vloer en het interieur heeft nieuwe kleuren: antraciet en mokka. Aan de achterkant zorgen spiegels voor een mooi ruimtelijk effect. Leuk detail: we serveren onze klanten voortaan koffie of thee in een kopje met opvallend design. Een compleet nieuwe huisstijl dus.”
Daar blijft het overigens niet bij. Hulst heeft meteen de nieuwe herenmode in huis. Die valt, volgens Michiel Hulst, op door warme, wat donkerder tinten. ‘En er is een tendens naar iets netter: bijvoorbeeld een sportief colbert in je vrije tijd. Verder zijn elleboogstukken een item dat je deze maanden niet mag missen. De overhemden krijgen steeds vaker een personal touch: shirts met een bloemenpatroon, of met een kraag of manchet van contrasterende stof. Een tikje anders dan anders, daar draait dit najaar om.”