'Een deuk van heb ik Joustra' slechtste slogan Joustra Merkenherstel genomineerd door Radio Veronica

11 oktober 2013 om 00:00 Lokaal nieuws

Vrijdag 11 oktober is autoschadeherstelbedrijf Joustra door Radio Veronica genomineerd voor de slechtste slogan verkiezing 2013. Met de slogan 'Een deuk van heb ik joustra' staan zij in de top 5 van slechtste slogans. In de ochtendshow van Rick van Velthuysen op Radio Veronica gaat de dj op zoek naar het bedrijf met de slechtste slogan: zó slecht dat het een prijs verdient! De verkiezing is een zoektocht met een knipoog. Volgens de radiozender valt een slechte slogan op en brengt het een glimlach teweeg. Tot en met dinsdag kan iedereen via www.radioveronica.nl een stem uitbrengen. Als grap ontstaan Het idee achter de slogan van het schadeherstelbedrijf is als een grap ontstaan. Directeur Robert Joustra: 'Een klant van ons heeft het eens geroepen nadat hij een flinke deuk in zijn auto had opgelopen. We vonden het zo'n leuke woordspeling, dat we besloten het op al onze auto's te laten bestickeren.' Specialist in schade van herstellen op locatie Joustra Merkenherstel is specialist in het uitdeuken zonder spuiten en klein lakschade herstel aan auto's. Dit doen zij op locatie: ze komen naar de klant toe. Kijk voor meer informatie op www.eendeukvanhebikjoustra.nl Uitslag 16 oktober Op 16 oktober wordt bekendgemaakt wie de titel 'Slechtste Slogan 2013' binnenhaalt. Dit bedrijf krijgt naast een award een reclamecampagne bij Radio Veronica, ingesproken door Erik de Zwart.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie