Ondernemend

Mocht u deze e-mail niet meer willen ontvangen, dan kunt u zich afmelden door een e-mail te sturen naar afmeldenpersberichten@hkstrategies.com

________________________________

cid:image001.png@01D12846.86D569D0

PERSBERICHT

McDonald's Hoofddorp start met bediening aan tafel

Hoofddorp, 26 november - Afgelopen maandag startte McDonald's Hoofddorp met gasten aan tafel bedienen: McDonald's Table Service. Table Service biedt gasten de mogelijkheid om bij het plaatsen van een bestelling via de Easy Order Kiosk, aan te geven waar zij gaan zitten. Een servicemedewerker van McDonald's serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit. Met Table Service zet McDonald's een belangrijke stap voorwaarts in de restaurantbeleving voor gasten.

"Table Service biedt gasten van ons McDonald's restaurant nog meer plezier en comfort. Het is geweldig om te zien dat gasten zo positief reageren op het gemak van bediening aan tafel en vriendelijkheid van de servicemedewerkers. Bovendien geven medewerkers aan dat het persoonlijke contact met gasten het werk leuker een afwisselender maakt. Het is een échte toevoeging aan de service die ik samen met mijn team aan onze gasten bied. Ik nodig dan ook iedereen van harte uit om het zelf te ervaren en bij ons aan tafel aan te schuiven.", zegt Frank Franken, Franchisenemer van McDonald's restaurant Hoofddorp.

Gasten enthousiast over Table Service

McDonald's Nederland is deze zomer jaar begonnen met een pilot met Table Service. Uit de pilot kwam naar voren dat gasten Table Service erg gemakkelijk vinden. Ze ervaren minder wachttijd en meer comfort, doordat zij direct aan tafel kunnen plaatsnemen. Ook geven gasten aan dat Table Service zorgt voor een betere restaurantbeleving. Hierbij spelen de vriendelijkheid en de persoonlijke benadering van de servicemedewerkers een belangrijke rol. Daarnaast is het voor gezinnen erg praktisch. Ouders hebben minder om handen en kunnen daardoor de volle aandacht aan hun kinderen geven. Daarnaast zijn ook de McDonald's medewerkers enthousiast. De servicemedewerkers vinden dat persoonlijk contact met de gasten hun werk leuker maakt.

Manu Steijaert, Algemeen Directeur McDonald's Nederland licht toe: "McDonald's heeft de ambitie om nog beter naar de behoefte van haar gasten te luisteren en deze met nieuwe services in te vullen. Table Service is daar een mooi voorbeeld van. Het laat zien dat McDonald's in staat is om verassende verbeteringen door te voeren die bij gasten en medewerkers in goede aarde vallen. Kortom: aan tafel!"

Over McDonalds Table Service

McDonald's neemt met dit internationaalbeproefde serviceconcept een belangrijke volgende stap om gasten optimaal van dienst te zijn, zoals zij dit wensen en verwachten van McDonald's. Gasten die een bestelling plaatsen bij een Easy Order Kiosk in het restaurant kunnen kiezen in welke zone zij gaan zitten en ontvangen een bon mee die zij zichtbaar op tafel neerleggen. Wanneer de bestelling klaar is, brengt een service medewerker deze direct aan tafel bij de gast. Aan tafel bedienen kan iedere dag en op elk moment dat het restaurant geopend is.

///////////

Over McDonald's Nederland

In Nederland heeft McDonald's 245 restaurants, die wekelijks door zo'n 3 miljoen gasten worden bezocht. Ruim 17.000 medewerkers vormen de kern van de organisatie. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat centraal. McDonald's wil iedere gast op elk gewenst moment de beste kwaliteit en een gevarieerde keuze bieden. McDonald's voor iedereen.

Noot voor de redactie (niet ter publicatie):

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

McDonald's Nederland, Corporate Communicatie, Eunice Koekkoek

Telefoon: 020 564 27 61.

advertentie
advertentie