Schiphol geeft pop-up office in buitenland weg

18 november 2014 om 00:00 Ondernemend

SCHIPHOL - Amsterdam Airport Schiphol en een viertal succesvolle Nederlandse ondernemers, waaronder kunstenaar en ontwerper Daan Roosegaarde, gaan bepalen welke ambitieuze ondernemer binnenkort zijn of haar internationale droom letterlijk en figuurlijk een vlucht kan geven. Onder de noemer Schiphol Go Multinational mag de Nederlandse ondernemer met het meest aansprekende businessplan straks een tijdelijke buitenlandse vestiging openen op één van de ruim 323 bestemmingen die rechtstreeks vanaf Schiphol bereikbaar zijn.

Een start in het buitenland kan uitdagend zijn en daarom is het belangrijk een zetje in de rug te krijgen. Vaak strandt die ambitie op de kosten en deskundige hulp ter plekke. Schiphol Go Multinational biedt de kans om een maand te beschikken over een vestiging midden in het business centrum van één van de ruim 323 bestemmingen van Schiphol. Bovendien krijgt hij of zij de beschikking over een lokale assistent en is er budget om een campagne te starten. Vanzelfsprekend worden vlucht en verblijf voor de winnaar verzorgd.

Een jury maakt op 8 januari 2015 de vijf finalisten bekend. Zij worden vervolgens uitgenodigd om op 4 februari hun case op Schiphol aan de jury te presenteren. Uiteindelijk mag één van hen een zakelijke droomstart maken in het buitenland.

Voor meer informatie en/of aanmelden: www.schiphol.nl/gomultinational.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie